Vårt marsmöte

På vårt marsmöte i förra veckan stod vi för underhållningen själva i form av egna bildvisningar. Undertecknad visade vinterbilder från Fjällbacka, Ingela fortsatte med sitt rika bildmaterial från Borneo, Tomas visade bland annat bilder från en modellfototräff i höstas och en tur på långfärdsskridskor och Jessica avrundade kvällen med ett bildspel med bilder ”behind the scenes” från när Melissa Horn framträdde på Södra Teatern.

Vi hade även glädjen att se fyra nya ansikten hos oss, som vi hoppas blir medlemmar i klubben. Och under kaffestunden blev det som alltid gemytligt samspråk om fotografi och mycket annat. Jag tror att Sundbybergs fotoklubb har hittat helt rätt nisch inom amatörfotografin i Stockholmsområdet: en liten trivsam klubb med personligt engagemang bland medlemmarna. Vår mysiga möteslokal i Sundbybergs museum bidrar givetvis också till att förhöja stämningen.

/Anders