Inför vårt decembermöte

På vårt decembermöte på torsdag (5/12) får vi förnyat besök av astro-fotografen Peter Rosén för mer astronomibilder och säkert annat också. Peters förra besök hos oss blev så uppskattat att vi har bett om en fortsättning!

Dessutom ska sista deltävlingen i vårt klubbmästerskap redovisas, enstaka bild på temat ”Ljus”. När juryn, som kommer till oss från Enskede Fotoklubb, har redogjort för sin bedömning vet vi vem som har blivit klubbmästare i år. Spänningen är oliiidlig!

Vi ska förstås även ha våra stående programpunkter Medlemmarnas bilder och Bildanalys, och då får vi säkert se fina bilder som ger upphov till tänkvärda kommentarer och synpunkter.

Det låter med andra ord som en helkväll, så kom talrikt! Även icke-medlemmar är hjärtligt välkomna! Kl 19 börjar vi och vi håller som vanligt mötet i Sundbybergs museums lokaler på Fredsgatan 4 i Sundbyberg.

Väl mött!

/Anders